Regulamin
I. DEFINICJE
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Strony internetowej;
- Konsument – Klient, który składa Zamówienie w celach niezwiązanych z działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą ani wykonywaniem wolnego zawodu;
- Produkt – szkolenia lub kursy oferowane przez Sprzedającego na Stronie internetowej, do których Klient może wykupić dostęp;
- Przedsiębiorca – Klient, który składa Zamówienie w celach związanych z jego działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub wykonywaniem wolnego zawodu, w tym również Klient, który składa Zamówienie za pośrednictwem każdej innej osoby działającej w jego imieniu lub na jego rzecz;
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Strony internetowej;
- Strona internetowa, Strona – serwis internetowy za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia dostępny pod adresem: https://akademia.nav24.pl;
- Umowa – każda umowa, na mocy której Sprzedający udostępnia Klientowi dostęp do szkoleń lub kursów oferowanych przez Sprzedającego na Stronie internetowej, a Klient płaci lub zobowiązuje się do zapłacenia ich ceny;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktu;
- Sprzedający, NAV24 – NAV24 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Towarowej 2/2200, 43-300 Bielsko-Biała, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000481874, posiadającą numer NIP: 5472148066, REGON: 243394657;
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Strona internetowa dostępna pod adresem: https://akademia.nav24.pl jest prowadzona przez NAV24 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Produktowej 2/2200, 43-300 Bielsko-Biała, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000481874, posiadającą numer NIP: 5472148066, REGON: 243394657.
- Za pośrednictwem Strony Sprzedający oferuje Klientom możliwość wykupienia dostępu do szkoleń lub kursów oferowanych przez Sprzedającego na Stronie internetowej.
- Szczegółowy spis Produktów wraz z podaniem ich cen jednostkowych znajduje się na Stronie internetowej.
- Umowa zawierana jest pomiędzy Klientem a Sprzedającym zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Wszystkie oznaczenia Produktów i ich nazwy są użyte w celach identyfikacyjnych mogą być zastrzeżonymi znakami Produktowymi, na które osobom uprawnionym udzielono prawa ochronnego.
III. ZASADY KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ
- Zawarcie Umowy dot. wykupienia Produktu przez Klienta na Stronie obywa się bez konieczności dokonania przez Klienta uprzedniej rejestracji na Stronie.
- Aby dokonać zakupu, Klient zobowiązany jest do zamówienia danego Produktu, a następnie do wypełnienia stosownego formularza zamówienia, dostępnego na Stronie, swoimi danymi, jak również do wyrażenia zgody na treść Regulaminu i zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez Sprzedającego oraz treść polityki prywatności Strony internetowej.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Strony usługami, Strona internetowa podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
- korzystania ze Strony w sposób nie zakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Strony niezamówionej informacji handlowej (spam);
- korzystania ze Strony w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedającego;
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Strony jedynie na własny użytek (zakaz korzystania ze Strony w celu prowadzenia działalności komercyjnej);
- korzystania ze Strony w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu i polityki prywatności Strony, z także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Klienta wykupuje dany Produkt per user. Oznacza to, że z danego Produktu może korzystać tylko osoba, dla której Klient podał dane w formularzu Zamówienia i dla której zostało przez NAV24 założone konto na Stronie.
- W przypadku, w którym Klient chciałby wykupić Produkt dla większej ilości osób (np. dla pracowników swojego przedsiębiorstwa), to procedura zawarcia Umowy odbywa się poza Stroną. W tym celu Klient musi skontaktować się bezpośrednio z NAV24 (najlepiej e-mailowo pod adresem: akademia@nav24.pl). Po otrzymaniu takiego kontaktu, NAV24 przedstawi Klientowi ofertę stworzoną indywidualnie dla danego Klienta.
- Do zawarcia wtedy umowy zakupu Produktów dochodzi poza Stroną internetową. Warunkiem koniecznym jest:
- opłacenie przez Klienta faktury za wykupienie Produktów, wg oferty stworzonej przez NAV24 indywidualnie dla danego Klienta;
- złożenie oświadczenia (np. drogą mailową) o zapoznaniu się i akceptacji niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności;
- podanie NAV24 danych osobowych użytkowników, dla których Klient wykupuje dostęp do Produktów dla których NAV24 założy indywidualne konta Stronie, na których użytkownicy Ci będą mieć dostęp do Produktów;
- zawarcie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, na mocy której Klient – jako administrator danych osobowych użytkowników, dla których Klient wykupuje dostęp do Produktów – powierzy NAV24 przetwarzanie tych danych osobowych w celu utworzenia tym użytkownikom indywidualnych kont na stronie oraz świadczenia usług udostępniania Produktów oraz usługi newslettera.
- Klient odpowiada za przestrzeganie przez użytkowników, dla których Klient wykupuje dostęp do Produktów postanowień niniejszego Regulaminu i polityki prywatności Strony jak za własne działania lub zaniechania, wobec czego Klient zobowiązuje się poinformować tych użytkowników o treści niniejszego Regulaminu i polityki prywatności.
- Po założeniu przez NAV24 indywidualnych kont na Stronie, NAV24 przesyła użytkownikom na podane przez nich adresy mailowe (w tym także osobom, dla których Klient wykupuje dostęp do Produktów) maila z danymi dostępowymi. W mailach tych zawarte będą również stosowne informacje dot. ochrony i przetwarzania danych osobowych przez NAV24 wraz z linkiem do Regulaminu i Polityki Prywatności. W polityce prywatności NAV24 zamieszcza klauzulę informacyjną RODO określającą zasady przetwarzania danych osobowych przez NAV24.
IV. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY
- W celu zawarcia Umowy za pośrednictwem Strony należy wejść na Stronę internetową i dokonać wyboru odpowiedniego Produktu.
- Po wyborze przez Klienta korzystającego ze Strony odpowiedniego Produktu, zostanie on skierowany do formularza zamówienia, w którym zobowiązany jest podać swoje dane osobowe, tj. adres e-mail, Imię, Nazwisko, numer telefonu, oraz – ewentualnie – dane do wystawienia przez Administratora faktury. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zamówienia, a ich niepodanie skutkuje brakiem jego realizacji.
- W celu dokonania Zamówienia Produktu i tym samym zawarcia Umowy konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych w formularzu zamówienia jako obowiązkowe, zaakceptowanie Regulaminu i polityki prywatności oraz wyrażenie zgody na przetwarzania danych osobowych Klienta przez Sprzedającego, a następnie dokonanie płatności.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy dot. Produktów zgodnie z treścią Regulaminu.
- Umowę uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Sprzedającego Zamówienia złożonego przez Klienta.
- Po złożeniu Zamówienia i dokonaniu płatności, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą informacje o wykupionym Produkcie jak również wiadomość e-mail zawierającą dane do logowania (login i hasło) do indywidualnego konta Klienta na Stronie, na którym dostępne będą wykupione Produkty.
- NAV24 oświadcza, że jest możliwość zawarcia Umowy dot. Produktów poza Stroną internetową. W takim wypadku Klienta musi skontaktować się bezpośrednio z NAV24, który przekaże informacje i procedurę niezbędną do realizacji tego Zamówienia i zawarcia Umowy.
V. CENY I METODY PŁATNOŚCI
- Ceny Produktów podawane są w złotych i zawierają wszystkie składniki według stawki określonej odrębnymi przepisami, w tym zawierają podatek VAT w obowiązującej stawce.
- Cena podana przy Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia i nie ulegnie zmianie aż do wykonania Zamówienia.
- Ceny Produktów podane na Stronie dotyczą tylko oferty Strony i są ważne tylko w ofercie internetowej.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych Produktów do oferty Strony, usuwania produktów z oferty Strony, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na Stronie internetowej bądź wprowadzania w nich zmian, w tym również zmiany Regulaminu. Zmiany te nie będą miały zastosowania do Zamówień złożonych przed ich wprowadzeniem.
- Jeżeli Klient dokonuje Zamówienia przy wykorzystaniu Strony, na Stronie istnieje możliwość płatności wyłącznie przy wykorzystaniu usług zewnętrznych operatorów płatności, tj. systemu płatności Tpay. Korzystając z tych form płatności Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, z wyjątkiem ewentualnych kosztów narzuconych przez przedsiębiorców, za pomocą których płatność jest dokonywana, w szczególności banki.
- Nie ma możliwości dokonania płatności osobistej (gotówką) w przedsiębiorstwie Sprzedającego.
- Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedającego.
VI. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Opłacone przez Klienta Zamówienie zostanie zrealizowane przez NAV24 niezwłocznie.
- Realizacja Zamówienia polega na przypisaniu wykupionego przez Klienta Produktu do jego indywidualnego konta na Stronie, na którym Produkt ten będzie dla Klienta dostępny.
VII. PRAWA AUTORSKIE
- NAV24 oświadcza, że wszelkie Produkty dostępne na Stronie chronione są prawem autorskim – zarówno NAV24 jak i osób trzech.
- Ponadto Produkty, użyte w nich materiały, znaki bądź logo mogą być również chronione prawem autorskim bądź prawem własności przemysłowej.
- Kopiowanie i upowszechnianie Produktów, lub ich fragmentów bądź użytych w nich materiałów bądź próba ich kopiowania lub rozpowszechniania, a zwłaszcza zamieszczanie Produktów, ich fragmentów lub użytych w Produktach materiałów w sieci Internet (poza indywidualnym kontem Klienta na Stronie, na którym wykupione Produkty będą przypisane), jest zabronione i stanowi naruszenie autorskich praw twórców do tych materiałów. W razie uzyskania informacji o naruszeniu praw autorskich przez Klienta, NAV24 podejmie stosowne kroki prawne.
- NAV24 udziela Klientowi zezwolenia na korzystanie z Produktów wyłącznie poprzez Stronę internetową, tj. do ich oglądania i używania zgodnie z celem Produktów.
- NAV24 nie ponosi odpowiedzialności za sposób wykorzystania zdobytej wiedzy dostępnej w Produktach oraz nie udziela on jakichkolwiek gwarancji co do skutku ekonomicznego wykorzystania przez Klienta informacji uzyskanych w toku skorzystania z nich.
VIII. INFORMACJE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Każdemu Klientowi, będącemu Konsumentem i korzystającemu ze Strony przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy dot. Produktu bez podania przyczyny.
- Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy dostarczonej na podstawie jednego Zamówienia.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi złożyć stosowne oświadczenie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi być złożone wobec Sprzedającego, w jeden z następujących sposobów:
- wysłane pocztą na adres siedziby przedsiębiorstwa Sprzedającego: NAV24 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Towarowej 2/2200, 43-300 Bielsko-Biała;
- wysłane pocztą elektroniczną na adres mailowy Sprzedającego: akademia@nav24.pl;
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient będący Konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Powyższe postanowienia dot. prawa do odstąpienia od Umowy stosuje się także do osób fizycznych zawierających umowy z NAV24 bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowy te nie posiadają dla tych osób charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanych przez te osoby działalności gospodarczych, udostępnionych na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
IX. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta będącego konsumentem sposobu dostarczenia Produktu innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
- Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji bądź przelewem na rachunek bankowy Klienta, z którego Klient opłacił zamówienie, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie – w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W razie złożenia przez Klienta skutecznego odstąpienia od Umowy, NAV24 ma prawo do pozbawienia Klienta dostępu do Produktu, tj. odpięcia do z indywidualnego konta Klienta na Stronie internetowej.
- Powyższe postanowienia dot. prawa do odstąpienia od Umowy stosuje się także do osób fizycznych zawierających umowy z NAV24 bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowy te nie posiadają dla tych osób charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanych przez te osoby działalności gospodarczych, udostępnionych na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
X. REKLAMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować w jeden z następujących sposobów:
- pocztą na adres siedziby przedsiębiorstwa Sprzedającego: NAV24 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Towarowej 2/2200, 43-300 Bielsko-Biała;
- pocztą elektroniczną na adres mailowy Sprzedającego: akademia@nav24.pl;
- Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji za rzeczy sprzedane w rozsądnym czasie, przy czym, w razie rozpatrywania reklamacji zgłoszonej przez Klienta będącego konsumentem, termin ten nie może przekroczyć 14 dni. Odpowiedź na reklamację (zarówno uznającą jak i nie uznającą reklamacji) Sprzedający przekazuje Klientowi pisemnie bądź w formie elektronicznej.
- W przypadku braku uznania zasadności reklamacji, Klient zostanie powiadomiony o stanowisku Sprzedającego w terminie wskazanym w pkt 2 powyżej z podaniem uzasadnienia decyzji. Brak informacji w terminie 14 dni wobec Klienta będącego konsumentem, oznacza uznanie reklamacji i jej realizację.
- W przypadku, o którym mowa w pkt 3 zdanie pierwsze, Klient będący konsumentem może zwrócić się o interwencję do odpowiedniego organu zajmującego się prawem konsumentów w kraju, z którego dokonywane było Zamówienie. W celu uzyskania pomocy lub porady należy przedstawić wszystkie dokumenty dotyczące poruszanej sprawy np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki.
XI. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Strony, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć
w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. - Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedającego o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Strony internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Strony internetowego Klient może zgłaszać w jeden z dowolnie wybranych sposobów:
- pocztą na adres siedziby przedsiębiorstwa Sprzedającego: NAV24 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Towarowej 2/2200, 43-300 Bielsko-Biała;
- pocztą elektroniczną na adres mailowy Sprzedającego: akademia@nav24.pl;
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj
i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Strony internetowego, jak również informację odnośnie oczekiwań Klienta dot. funkcjonowania Strony internetowej. - Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
XII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest NAV24 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Towarowej 2/2200, 43-300 Bielsko-Biała, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000481874, posiadającą numer NIP: 5472148066, REGON: 243394657.
- Szczegółowe informacje dot. zakresu i okresu przetwarzania danych osobowych przez Sprzedającego oraz uprawnienia Klientów zawarte są w Polityce Prywatności.
XIII. NEWSLETTER
- Użytkownik – zarówno osoba dokonująca wykupu Produktu przy pomocy Strony jak i użytkownicy, dla których sobą trzecia wykupiła dostęp, będzie otrzymywał od NAV24 newslettera, tj. nieodpłatnie świadczoną drogą elektroniczną usługę, dzięki której Użytkownik może otrzymywać od NAV24 drogą elektroniczną wiadomości dotyczące Strony.
- Skorzystanie przez Użytkownika z usługi newsletter jest dobrowolne. Newsletter będzie automatycznie wysyłany do wszystkich Użytkowników strony, tj. osób, które mają założone konta na Stronie.
- Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Użytkownika (bądź przez osobę trzecią) w celu założenia konta na Stronie.
- Użytkownik może wypisać się z newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji wysyłając wiadomość na adres e-mail Sprzedającego: akademia@nav24.pl.
- Wysłanie przez Użytkownika wiadomości z żądaniem wypisania z newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
XIV. WARUNKI TECHNICZNE
- W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Klient powinien posiadać:
- dostęp do Internetu;
- standardowy system operacyjny;
- standardowa przeglądarka internetowa;
- posiadanie aktywnego adresu e-mail;
- standardowa przeglądarka plików .pdf (np. AdobeReader).
XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie na Stronie. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy dot. Produktów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail lub poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Produkt wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz odpowiedniego dokumentu księgowego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Klientem zostaje poddane właściwym sądom polskim zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów prawa polskiego.
- Sprzedający ma prawo do jednostronnej zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą umieszczenia zmienionego Regulaminu. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie umieszczona w widocznym miejscu na Stronie.